|
Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?
Enda tråd hvor man diskuterer hva man kan fålov til å si eller hva man ikke kan få lov til å si.... denne stenges snart denne også, garantert. hadde ikke lyst til å skrive, egentlig, men jeg måtte bare.
Er egentlig enig med lokkebiff, det har blitt en del sutring her de siste dagene. Mange misforståelser og mange ulike meninger. men det er jo derfor vi er her og vi må jo få lov til å ha egene meninger og få lov til å spørre og grave om man trenger hjelp, men noen må ha det inn med sleiv, sikter ikke til noen spesielle, har selv vært der, og jeg skjønner at noen blir frustrerte over å måtte gjennta og gjennta. Det er faktisk til god hjelp å bruke søkemonitoren eller internett først (om man søker et visst ord og ikke finner det i søkemonitor kan det faktisk hende at startsiden finner det fram for deg vet å guide deg videre til lavkarbo, det har hendt meg mange ganger)
Men med fare for å si noe jeg får "pisk på rygg" for tror jeg ikke jeg skal åpne munnen for høyt. Mener bare at dette er jo et ÅPENT forum, alt for mange har vært veldig hårsåre den siste tiden og jeg mener fortsatt at folk skal få lov til å si hva de vil (til en viss grad), men så er det også mange som må lære meg Å LESE MELLOM LINJENE og tolke ting på en litt annen måte, det er ikke alltid like lett å få ting ned på "papiret" slik man presis mener det.
Og LOLLIPOP, du skal IKKE forsvinne herfra, en feig løsning, du er sterke enn som så ta de krasse tingene folk sier med en klype salt og forsett og kjør på med spørsmål (men det er fremdeles lurt å prøve søk først) det er mange ferskinger her inne som lurer like mye som deg...