|
Sv: diskusjon?
Opprinnelig lagt inn av Tullehøna, her.
Jeg er en av de nye, har ikke hatt innlegg, men svart litt forsiktig noen plasser.
Men er ikke det meningen med ett forum at medlemmene skal ha kontakt med hverandre?
Eller er det bare de "gamle" som har vært med lenge som skal skrive innlegg, og vi nye er henvist til å søke oss rundt, uten å si noe?
At vi bruker søkemetoden eller leser hva andre skriver FØR vi selv putter inn noe er helt greit, men å bli møtt med slike poster som var å lese idag, får meg til å tvile på om jeg skal være med her.
derfor starter jeg denne tråden for å se hva svar jeg får. Og begynn ikke med å kritisere måten jeg skriver på, eller spør hvorfor jeg mener ditt og datt. Og siden jeg er medlem her, tror jeg at jeg kan ha en mening om dette selv om trådene idag ikke var myntet på meg spesielt,
Nå regner jeg med det er min tråd du sikter til. Og hvis du har lest tråden så håper jeg du ser at det IKKE er det at man ikke skal få poste en tråd det er snakk om.
Det skal være plass til ALLE både nye og gamle... og gamle må også få si fra når de er frustrert over noe... DET mener nå jeg...
Som det står i tråden.. det gjelder NOEN FÅ.

|