Tråd: Diskusjon?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 18:23   #1
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk
Question

Diskusjon?

Jeg er en av de nye, har ikke hatt innlegg, men svart litt forsiktig noen plasser.
Men er ikke det meningen med ett forum at medlemmene skal ha kontakt med hverandre?
Eller er det bare de "gamle" som har vært med lenge som skal skrive innlegg, og vi nye er henvist til å søke oss rundt, uten å si noe?
At vi bruker søkemetoden eller leser hva andre skriver FØR vi selv putter inn noe er helt greit, men å bli møtt med slike poster som var å lese idag, får meg til å tvile på om jeg skal være med her.

derfor starter jeg denne tråden for å se hva svar jeg får. Og begynn ikke med å kritisere måten jeg skriver på, eller spør hvorfor jeg mener ditt og datt. Og siden jeg er medlem her, tror jeg at jeg kan ha en mening om dette selv om trådene idag ikke var myntet på meg spesielt,

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat