Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 18:09   #24
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Ser klart det problemet, ja.
Enden på den visa blir ganske enkelt at "svareren" ikke gidder å bruke tida si her lenger og melder seg ut, og alle blir sittende med spørsmål i luften.

...nå synes jeg sprøsmål stilt igjen og igjen og tråder uten poeng er irriterende i TILLEGG også jeg, altså, men jeg har faktisk ikke gitt uttrykk for det. Har ikke tenkt til det heller.
Jeg gjør det bare her og nå fordi jeg kan.

Det er også forskjell på en NY person, med noen få innlegg bak seg spør om en gjenngående ting... og det at en med hundrevis av innlegg spør. Har man kommet så langt at man har godt over 100-200 spørsmål bak seg, bør man ha fått med seg at det finnes en søkefunksjon

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat