Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 18:08   #22
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er ikke bare i dag det er snakk om. Det er en generell tendens over hele forumet.

Det er ikke alltid ordene en bruker som gjør noe, men måten en bruker ordene på. Det er mulig det er nettkutyme å bruke røfft/krasst språk, som noen nevnte her, men det er IKKE nettikette eller forumkutyme. Jeg mener bare at det finnes en gylden middelvei her. Om folk skriver sussebussenusse med smilyer i hver linje i journalene sine er det greitt for meg, men jeg liker heller ikke slikt kosesnakk i tråder som handler om spesifikke spørsmål og svar. Det er irriterende det også. Og en sak vi har tatt opp tidligere.

De som ber om hjelp er ofte sårbare og veldig fortvilte og da skal det ikke mye til før litt strenge ord som kanskje er gitt velmenende fremstår som negative og truende. (Jeg har fått slik tilbakemelding sjøl).

Det er ikke bare det heller, men ofte spør man om løsningen på et konkret problem/sak - og så får man en masse kommentarer på ting man har spurt om tidligere. I noen tilfelle er det forståelig at man blir irritert. Men isteden for å bruke tid og energi på å irritere seg og forfatte et sint svar kan en bare gå videre til neste post ?

Denne tråden er et godt eksempel. Den handler om hvordan man kan få slettet profilen sin. Så ender den opp på samme måte som flere andre tråder. Hvem sa hva til hvem og hvor på hvilken dialekt med/uten smilyer eller skriveleifer .....

Jepp, ser definitivt poenget ditt (en setning jeg har brukt mye idag! Du store....)
Jeg er jo bare på dette ketolyse-forumet stort sett, så jeg vet ikke så mye om hva som skjer ellers.

Og den gylne middelvel er selvfølgelig helt riktig.

Og denne tråden ja.... Jo, absolutt.
Så derfor skal jeg trekke meg stille og rolig tilbake for i aften og begynne å sortere feriebildene mine.
Ønsker alle en fortsatt god søndag.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat