|
Sv: Oi da. Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå???
Opprinnelig lagt inn av themonk, her.
Nei, ærlig talt! Det får da være grenser for nedlatende holdninger her. Da tenker jeg først og fremst på lokkebiff og Smula. Det er ikke ålreit å hevde seg selv ved å påpeke andres "udugelighet" på den måten. (Det er nettopp det det er.) Balansegangen mellom å følge dietten slavisk og å være høflig og sosial er opp til hver enkelt. Man skal vel slippe å steines selv om man går på en smell. 
...og du vet hele historien bak (som vanlig... )
Når enkelte personer gjentatte ganger føler seg mislykket, trenger råd og hjelp, spør og graver, og man GJENTATTE ganger gir svar etter best evne, hjelper så godt en kan og oppmuntrer - til INGEN nytte, fordi det en sier IKKE går INN!!!! Da må man få lov til å bli irritert, og komme med det du kaller "nedlatende holdninger"
Hadde jeg imidlertid ville hevdet meg selv, hadde jeg sagt andre ting, så DEN syns jeg du skal trekke tilbake!!!
Off topic; men hvordan DU med din måte å prate til medlemmer her inne på, er moderator, er for meg et mysterium....!! Du er ganske så nedlatende selv!!!
|