|
Sv: Hvordan kan man slette profilen sin?
Opprinnelig lagt inn av nettan, her.
jeg synes det er trist at du skal slette profilen din på grunn av det som er blitt skrevet i dag?
Enkelte her er veldig krasse..kansje de har vært her for lenge?
Håper du ikke opplevde meg som krass for det var ikke meningen .
Dette er et sted der det er rom for alle, hev deg over dette 
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Og da mener du???? 
Hei igjen!
Ja, her er det ikke lett å være sikker på hva som menes. Jeg trenker derfor litt høyt, uten å påstå eller gå ut fra at jeg har rett eller at det finnes 1 fasit.
Forumet består av forkjellige folk, både i fht motiv, motivasjon, utfordringer, ressurser og hvor stor plass vi synes vi kan ta på forumet. Noen nye bruker lang tid og søker i forumet før de blir aktive, andre starter tråder "over en lav sko" - tilsynelatende uten å bruke søkefunksjonen. dette opplever og engasjerer vi som har vært her en stund oss ulikt i. På samme måte formulerer vi oss ulikt. Det er derfor lett å komme i skade for å såre noen, selv når man ikke mener det.
Min erfaring så langt er at det ikke er noen som er krasse her, når man bare leser nøye. Nesten alle innlegg handler om og er tufta på egne erfaringer, og der er vi ulike, både i fht hva kroppene våre tåler i fht mat og hva vi tåler i fht hvordan andre ordlegger seg i svar på våre innlegg. Jeg er viss på at de innleggene som står i den tården jeg tror det sikktes til (Om besøket hos venneparet) på ingen måte er vondt ment. Det forandrer selvsagt ikke opplevelsen til den eller de som opplever det slik, men jeg oppfordrer til å lese innleggene en gang til og legge vekt på de forbehold og småord som står i innleggene 
Beste hilsen BiB som setter dette forumet utrolig høyt og unner alle opplevelsen av å kjenne seg velkommen og respektert her inne 

|