|
Sv: Oi da. Ble "tvunget" inn i en sprekk i går, og er ikke lenger i Ketose. Hva nå???
Det er jo nettopp å dele erfaringer vi gjør her!
Som det står på forumsforsiden, så er ikke dette forumet ekspertbasert, selv om noen her er garantert mer brilliante enn andre.
Hvis du er uenig, så ikke post?
Beklager, men der er nå jeg totalt uenig iallefall.
Dersom man er usikker på noe man gjør, eller man vet man har gjort noe som bryter med kuren, hva hjelp får man hvis man ikke blir rettledet eller motsagt, om jeg tør spørre? Hvis man ikke ønsker eller tåler det, la vær å start en tråd, er nå min mening.
Som det ble nevnt på en tidligere tråd, folk som bruker tida si på å svare på disse trådene, forsøker faktisk bare å hjelpe - det kan være kjekt å huske på det.
Det er mulig jeg er ekstremt skarp i kantene, men jeg orker nå ikke å drive og dille med folk, så jeg kommer nok til å fortsette med å være direkte i innleggene mine.
Med henblikk på DENNE tråden spesielt, har forhåpentligvis Lollypop fått svar på det hun lurte på og holder frem med friskt mot. Om hun har fått noen andre råd og formaninger i tillegg, kan hun selvsagt velge å se bort i fra dette. Jeg tror uansett alt ble ment i beste hensikt og det skal ikke være nødvendig å gå helt på defensiven her.
Og der har jeg sagt mitt i denne saken.
Sist redigert av Smula : 16-09-07 kl 15:48.
|