Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-04, 05:50   #3
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Jepp, interessant! Men, jeg tror ikke de tre teoriene er helt kompatible....

Det stemmer i allefall ikke på meg; jeg er ganske så kjøtt-etende, meget morgentrett, ikke sulten før et par-tre timer etter jeg har våknet og er blodtype A. Mener jeg er en Pitta - har lest endel om det før, men må hente opp igjen kunnsakpen så jeg ikke sier noe galt der..
Uansett er det veldig interessant, og det ville være revolusjonerende om du klarte å finne en sammenheng mellom alle disse filosofiene. I historisk sammenheng ser man jo ofte at teorier gjentar seg med forskjellig uttrykk i forhold til opphavstid- og sted.
Bruk meg gjerne som test-person, Marianne, jeg melder meg herved frivillig som forskningsobjekt for vitenskapen!