Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-07, 13:39   #83
Tusta85
Seniormedlem

Tusta85 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 40
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Bemerk at situps/crunches ikke er spesielt bra mageøvelser. Jobben til magemusklene er hovedsaklig å stabilisere korsryggen ved å holde buktrykket oppe under belastning, og det er det man bør fokusere på. Pilates skal visstnok være bra (har aldri prøvd), ellers kan øvelser som å stå på alle fire å skyte rygg, eller bare holde inn magen så hardt man kan i 30-60 sekunder være veldig effektive. Enhånds hantelpress gjorde meg så støl at jeg ikke klarte å gå normalt på flere dager, så den er garantert effektiv

Om de gjøres riktig så er de veldig bra, man vil da bygge opp muskler til å stabilisere korsryggen. Men er enig i at det finnes mange andre øvelser som er bedre.

Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat