Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 18:06   #23
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Løs mage med Skaldeman?

Dette er skummelt, jeg fikk akutt diare i juli, stoppet det med et middel uten resept: Imodium 2 mg. Det holdt da opp 2-3 uker før det begynte igjen. Jeg ble redd og klaget til ny lege. Han anbefalte et middel fra helsekost: Probiotic 500, det er tarmflorabakterier i pulverform. 1 ts i et glass vann om kvelden. Det ser ut til å gå bra, men jeg er spent på hvordan det går når boksen er tom, eller hvor lenge jeg skal holde på.

Jeg har vært litt engstelig for dette ja, for man skal være obs. på slikt. Så jeg ble faktisk glad og lettet da jeg snublet over denne tråden hvor det virker som et utbredt problem. Jeg har jo også spist lavkarbo og høyfett, selv om jeg ikke får det helt til på noen måte. Det har kommet noen humper i veien, men jeg kommer nok etterhvert.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat