Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-07, 14:45   #63
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp. Hvordan blir jeg mett?

Opprinnelig lagt inn av auroraborealis, her.

Men hadde du da normal muskelmasse??
Det er ingen problem å være undervektig å ha for høy fettprosent hvis man er utrent ikke har muskler på kroppen.
Jeg mener at da er ikke løsningen å slanke seg ENDA mer for å få ned fettprosenten. Men TRENE mer for å få opp muskelmassen..
Og tren gjerne vekter da bygger man muskler, ikke bare trene løping.

Når det gjelder BMI så er det vel ingenting som er så villedende som en veiledende BMI. Har selv hatt kompiser på 175 cm og 120 kg som omtrent ikke har et gram fett på kroppen. Men det tilsvarer en BMI på 39...

Tja poenget mitter at det det er ikke alle som får "normal muskelmasse" uansett hvor mye man trener, selv hadde jeg på daværene tidspunkt trent styrke med hovedvekt på muskelvekst i ca 2 år.Trente 3 ganger i uka etter hst prinsipper. Jeg hadde da den største muskelmassen jeg noen gang har hatt, men som du jo skjønner så var det ikke rare greiene alikevel.