Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-07, 11:25   #39
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mat for oss som starter NILLING i morgen

Opprinnelig lagt inn av nettie, her.

henger meg på her jeg også..

frokost: omelett av to egg skinke ost og paprika stekt i meierismør og med en god håndfull ost på toppen

lunsj: 100 gram blanda salat paprika egg krepsehaler og reker olje og balsamiko til dressing

middag: 150 gram kalkunfilet brokkoli, blomkål og sopp laga me litt skysaus av smør vann og litt buljong..litt erlet

kvelds: 2 til tre kokte egg med litt majones

ellers spiser jeg alle letolysetabelettene og to ss coscosa pr dag..
2 til 3 liter vann

Hei! Bare noen tips, balsamico inneholder sukker, det kan med fordel unnlates i alle fall under nillinga. Det samme med buljong, gjerne mye sukker i dem, med mindre du finner noen av de tydeligvis svært sjeldne typene uten (jeg har lett og lett!!) Kalkunkjøtt er veldig magert, for å få i seg nok fett kan det med fordel brukes fetere kjøttyper.
Og så lurer jeg på hva erlet er?

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Flyttet innlegget fra forrige tråd hit jeg

"Da er jeg igang. Første dag var søndag - uten cola light/pepsi max og Atkins barer - og hodepinen er allerede dundrende på plass Var usikker på dette med meierismør så jeg droppet det første dagen. Også usikker på fiberkli..Jeg inkluderte fetaost siden det er geitost. Håper det er greit?!

Dette spiste jeg dag 1

eggerøre (laget med vann i mikro)
bacon (stekt i ovnen)
ovnsbakte sjampignon med litt olje

kokt skinke rullet i salatblader

Salat (salat, agurk, gul paprika, purre, vårløk, avocado, fetaost, stekt svinekotelett i biter, tørkede urter)

Resten av en svinekotelett

vann, vann.... bonaqua

På vekta idag var jeg gått ned 500 av de 700 gr jeg hadde lagt på meg. Bruker dagens vekt som utgangspunkt for "nilling-resultatet"

Nå er jeg spent på å høre hvordan det har gått med dere andre "

Når jeg ser på dette så tror jeg at jeg har fått i meg for lite fett?

Nå var dette tidlig i nille-uka di, men det tror jeg også! Frokosten kunne du f.eks ha stekt i smør, og så kan du helle olje over salaten din! Fortsatt usikker på fetaosten, men i små mengder kan det vel ikke skade. Har du prøvd den fra innvandrerbutikkene? Den er goood! (Den fete typen, som selges i løsvekt!)

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

meny idag: frokost og lunsj samme som igår, men med litt mere karber og mere fett i forhold til proteiner.

Dette går jo så det suser det.

Er pesto lov????????

Opprinnelig lagt inn av Dadda, her.

Pesto? vet ikke jeg....hva innehoder det egentlig? olje, krydder og ferske urter....

Dette har dere jo fått svar på. I seg selv er vel ikke pesto så farlig om man lager det selv. Men det blir kanskje litt i overkant for nille uka
Man kan jo lage f.eks hvitløkssmør eller eggesmør som tilbehør med litt eksrta piff!
Jeg slenger meg på den tjuende, forresten

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat