|
Sv: Europrat 2007
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
Jeg som da ikke er noe spesielt glad i sjokolade førler ikke akkurat at jeg vil elske det etter dette da... Jeg forstår ikke helt hvorfor de lager en slankemetode soom stort sett går ut på å spise ting som smaker det samme som det man legger på seg av i utgangspunktet... Men jeg kommer til å prøve den sjokoladefrokosten, brownisene og kanskje en sort bar med sjokoladesmak...
lurer litt på om sjokoladesmaken dekker over proteinsmaken best...
Sjokoladesmaken er den som dekker smaken best, så absolutt!
Jeg reagerte også veldig i begynnelsen på at ED inneholdt de tingene man ikke skal spise, men tro meg, det smaker ikke akkurat det samme, for å si det sånn... Kan liksom ikke si at sjokoladepuddingen smaker sjokoladepudding, og jeg får verken lyst på sjokoladepudding eller heller ei kommer jeg til å savne ED-puddingen når jeg er ferdig....
Et annet poeng: Skulle jeg ha spist kun de salte produktene (middag og lunch) så hadde jeg ikke taklet denne kuren. De søte tingene er redningen Og nå som jeg spiser færre produkter hver dag så savner jeg ikke de søte ED-tingene altså, er bare sjeleglad for å få "orntli'" mat 
Og husk: Ingen velger ED dersom det ikke er siste løsning, de aller aller fleste hadde nok foretrukket å slanke seg/få orden på hormonene ved hjelp av vanlig mat!