Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-07, 16:49   #18
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Skrive innlegg på dialekt

Opprinnelig lagt inn av elle, her.

FY F..... jeg blir skikkelig lei meg når jeg leser dette......hva med å si ifra på en PM istedet for å legge det ut på en tråd???!!!!Hadde hørt at dette var plassen med trivelige folk, men er ganske skeptisk nå.BEKLAGER så mye til de som føler seg støtt av "dialekta" til andre og meg. Håper dere forstår og gidder å lese dette innlegget, siden det er på bokmål. Og at en 24åring snakker om etikette???halloo???
Tusen takk til alle som har svart meg iallefall. Dere er skikelig snille
og til dere andre som ikke forstår dialekter, dere har gjort iallefall 1person kjempe-lei seg idag!!!!

Jeg har ikke noen oversikt over akkruat hvem det er som bruker dialekt her inne, så jeg sendte ingen pm. Og ville for den saks skyld finne ut om det var flere som var enige i meg. Denne tråden er ikke ment som et angrep, jeg går ut ifra at dere som skriver på dialekt heller vil at vi skal lese innleggene enn å overse dem p.g.a dialekt?

Og at en 24-åring snakker om etikette ser jeg ingenting galt meg. Jeg er et voksent menneske.

Og at vi som har problemet med å forstå enkelte dialekter- hvorfor blir forbannet på oss? Blir dere forbannet når dere i anre sammenhenger må skrive bokmål eller nyorsk?

Jeg forstår overhodet ikke at dette er noe å hisse seg opp over, vi forsøkert fortvilt å føre en seriøs debatt her inne. Elle.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat