Opprinnelig lagt inn av torun, her. Hei ! Lurte på om jeg skulle prøve en uke med "nilling" jeg og. Har gått på Skaldemanns og eller lavkarbo i snart 5 uker. Tok av 3 kg de første 2 ukene og har stått stille Vet at det er normalt, men spiser endel oste-nøtte muffins og bla ziggylapper ( og mandler og nøtter). Skal ikke ned mer enn ca 3 kg til... Så jeg tror jeg henger meg med Er ikke så flink å planlegge men skal iallefall skrive inn hva jeg har spist. Lurte på en ting, fibberrik er vel ikke tillatt på nilleuken Det er vel ikke fiberrik lov Hvis jeg har forstått dette rett..
Opprinnelig lagt inn av torun, her.
Hei ! Lurte på om jeg skulle prøve en uke med "nilling" jeg og. Har gått på Skaldemanns og eller lavkarbo i snart 5 uker. Tok av 3 kg de første 2 ukene og har stått stille Vet at det er normalt, men spiser endel oste-nøtte muffins og bla ziggylapper ( og mandler og nøtter). Skal ikke ned mer enn ca 3 kg til... Så jeg tror jeg henger meg med Er ikke så flink å planlegge men skal iallefall skrive inn hva jeg har spist. Lurte på en ting, fibberrik er vel ikke tillatt på nilleuken Det er vel ikke fiberrik lov Hvis jeg har forstått dette rett..
ikk lov nei...