Tråd: Drikke
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-07, 11:15   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: drikke

Forslag:

Stor mugge kaldt vann. Ha oppi 2-3 skiver av lime, 2-3 skiver av sitron og noen agurkskiver. La bli godt og kaldt i kjøleskapet.

Alt.: 1
Hver gang man tar et glass fra mugga, fyller en den opp igjen. Bytt sitron/lime/agurk en gang pr dag.

Alt.: 2
Drikk opp alt og fyll opp igjen. Bytt sitron/lime/agurk en gang pr dag.

Jeg bruker Alt. 2 for å se at jeg får i meg nok vann.

På jobb har jeg en 1/2 liters flaske og et glass som tar 1/4. har sitronskive i glasset. Jeg fyller flaske/glass hver morgen og etter lunch. Det betyr at jeg får i meg 1,5 liter vann på jobb.

Hjemme har jeg en kjøleskaps karaffel som tar .....ja, var det 1 eller 1,5 liter, - det har jeg plutselig glemt Men den er helt genial, - siden det er lufttett lokk smaker vannet alltid friskt og godt !