Sv: Hva er "nilling"?
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
Ute i verden kalles det "ABTB" Akins By The Book. Vi hadde til og med eget forum en stund, helt til han som dreiv det ble sur for ettellerannet og la det ned 
Hehe, godt du kan oppdatere oss nysgjerrigper'er da!
Som jeg har skrevet i en annen tråd tar jeg meg en pause fra ketolyse nå, trenger både å bli frisk, og finne en ny innfallsvinkel. Og jeg heller nok mot å starte på ny med såkallt nilling om ca 14 dager etter ferie. Så får jeg se om jeg kommer i gang med vekttap etter en slik kick-start.
Men lurer litt, det er vel 14 dager man skal være på induksjon slik jeg har forstått det? Kan man utvide perioden dersom man ser gode resultater?
Det jeg tenkte var å ta (minst) èn uke med kunn kjøtt, fisk og grønt, pluss fett og oljer. Så vil jeg introdusere en og en ting av annet, feks fløte, rømme, ost, splenda osv for å se om en av de tingene kan være min årsak til dårlig vekttap. Er dette noe som kan fungere, eller fins det andre, og bedre, måter å finne ut av dette på?
Jeg som aldri har slanket meg er faktisk blitt ubekvem med egen kropp nå når jeg ikke har oppnådd forventa resultater. Syns det er frustrerende å ikke komme noen vei, og vil så gjerne finne løsningen som passer for meg. Ble litt langt dette, men kanskje den snille Nille vil hjelpe enda litt til?
|