Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-04, 13:28   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du Har sikkert rett bøker, men norske oversettelsen har noen feil og mangler her og der. Om du supplerer dem med det du finner under http://www.lavkarbo.no/lavkarbo_ressurser.html, så går der nok bra !

Du kan fortsette med baconet ditt, bare vær obs på salt mat = binder vann.
Du SKAL heller ikke ha 5 måltider til dagen, men minst 3. Det anbefales mellommåltid (snacks) så det totalt blir 5. Hvis du blir sulten - så kan du ta en matbit og ikke vente til neste store måltid liksom !

Surf litt rundt på forumet i journaler og MUP'er - OG oppskriftforumet, så får du mange gode ideer. Også får du sikkert forslag i denne tråden også. Jeg er på jobb jeg, og har gjort altfor lite for lønna mi idag !!

Lykke til !!