|
Sv: Nå må jeg spørre dere proffer" hva jeg gjør galt
Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.
Spise mer ja. Har som sagt ikke gått ned enda (bare litt vann på 4 uker).
Er redd for å få i meg feil kalorier / eller for mye fett( vet dere ikke teller kalorier) .
Hva skal jeg spise mer av ?
Ok, la oss gjøre det så enkelt som mulig . Du spiser jo riktige ting! Kaviar kan nok være i overkant med karber, men jeg tror gjestekaviaren er litt snillere på sukkermengden.
Noe som er viktig er at du må finne balansen mellom rutinene dine og hva kroppen din sier til deg. Sier den at du er sulten hver tredje time, så spiser du hver tredje time. Spis til du er mett, og stopp før du er stappa.
Aldri legg deg sulten, ikke la det drøye for lenge mellom hvert måltid, sånn at du går sulten. Sult bremser forbrenningen.
Ser du er ganske fersk, så det er lurt å gi det litt tid, kroppen trenger å vennes til det nye kostholdet, og det er ikke et absolutt flertall som raser ned i vekt i starten. Det er faktisk også bra å gå ned jevnt og sakte. Både for kropp, hud og ikke minst for hodet .
Men om du ikke går ned på en stund, så kan du prøve å se på hva du imidlertid kan kutte ut/ned. Noen reagerer med stans i vekttap med meieriprodukter (bortsett fra meierismør) kunstig søtet godteri kan være en stor synder, kaffe kan også stoppe vekttapet for enkelte, og aller sist men så alldeles ikke minst, drikk nok vann! Et minimum på to liter, helst mer, burde de fleste klare!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|