|
Sv: Dagbladet i dag!
Opprinnelig lagt inn av tullann, her.
tar til meg litt jeg faktisk. begynner å tenke: hvorfor stole på dette når så alt for mange eksperter sier at det ikke er bra. Musklene forsvinner og man legger på seg etterpå.
Kjennes ut som jeg ikke har en muskel i kroppen. Klarer ikke trene i det hele tatt.
Må tenke over om jeg ønsker å satse mere på dette ja!
Hei
Som man spør får man svar. Alle som ønsker å være "INNE" med helsedirektorotet anbefaler spis mindre og magre (resultatene ser vi i en fedmeepidemi)
Når det gjelder muskler er det godt dokumentert at de ikke forsvinner på ketosekurer, MEN når man ikke har sukker i kroppen kan man ikke yte maksimalt. Men med en gang man (forhåpentlig) går videre med lavkarbo vil kreftene komme tilbake over natten.
Jeg har lest DB og det meste om ketolysekuren er "klipp og lim" og de to damene har i hvert tilfeller ikke lest boken "slank med ketolysekuren". Og den ene beskriver en vanlig dag med ketolysekuren med middagen; biff med kokte poteter??? det sir jo litt om nivået.
De ser helt bort fra at det i forbindelse med ketolysekuren anbefales tran, blandet salat og varierte grønnsaker og tilskudd av sterke antioxidanter (selentabletten) og tilskudd a av viktige mineraler og vitaminer.
Jeg finner det så useriøst at jeg ikke tror jeg svarer, jeg har dårlig erfaring med å bruke krefter på slikt.
Ketolysekuren velges av de allerfleste fordi de ser andres gode resultater og fordi de ser hvor greit man kan slanke seg med denne kur.
Så jeg fortviler ikke, men blir litt oppgitt.
Vennlig Hilsen
Torkil 
|