|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av slankesmurfen, her.
Hei!
Jeg meldte meg inn her i dag, har også meldt meg inn på forumet til ketolyse.no, men der skjer det ikke så mye i løpet av en dag .
Jeg hører absolutt hjemme i denne klassen. Har 30++ å ta av, er fremdeles så paranoid og skamfull over vekta at jeg tør rett og slett ikke å skrive den her. Men jeg skal nok slanke vekk en hel supermodell !
Jeg begynte på ketolyse for snart 2 uker siden og er nesten 5 kilo mindre nå. Det er en flott start for meg. Men jeg er så usikker på om jeg skal bruke ketolyse, eller en lavkarbovariant med mindre fett. Det er sikkert fordi jeg er så redd for å gjøre noe feil nå, har så innmari lyst på å bli kvitt denne overvekta.
Og så blir jeg så usikker på om jeg spiser nok,for lite eller for mye fett og mat på ketolyse. Jeg har lest boken, men er fremdeles svært usikker her.
Da var det lettere den gangen jeg gikk på GR, med telling av kalorier, ganske håndfaste greier, men et helt pyton kurs for meg.
Har insulinresistens som mange andre her, og vet at det er det samme som å slanke seg med bremseklosser....
Jaja, godt å finne et forum hvor det er andre som meg.
For første gang i mitt 35 år lange liv er jeg helt seriøst motivert til vektnedgang.
Hei og velkommen så mye!!
Vet du hva, det er nesten som å lese om meg selv!! Husker skammen, flauheten og for min del fortvilelsen og håpløsheten.... inntil jeg nå, ca 9 mnd siden jeg starta sitte rher, noenogtredve kg lettere, full av tro på at dette skal gå. Jeg har lyst til å råde deg til å følge ketolysekuren veldig slavisk, da er det lettere å finne mønstre og forklaringer i fht vekta. Husk også å måle deg!! Nopen gange rgår cm fortere ned enn vekt og motsatt.
Ikke vær flau over str din, du ser mitt mål - og sluttvekt e rønska til 70 kg. Jeg åt meg sakte men sikkert inni helseskadelig overvekt godt hjuppet av Statens ernæringsråd, Grete R og LIBRA. Har skreve om det i journalen min. Velkommen på beøk der 
Best ehilsen BIB

|