Tråd: THEs dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-07, 20:29   #363
THE
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
THE er ny på veien

Sv: THEs dagbok

Hei her går det lenge mellom hver gang jeg får logget meg på!! Når jeg blir mer innkjørt i jobben tør jeg vel ta en liten surf i ny og ne...

Matmessig har ikke vært flink denne helgen, spist endel sjokolade, 26o gram. for å være nøyaktig, og litt is. Og har idag forspist meg på bolognaisesaus med parmesan, og det er lenge siden, veldig ubehagelig. Det verste er at jeg tenkte før porsjon nr. to "nå blir jeg sikkert overmett". Lenge siden sist jeg gjorde dette, må huske på at man må vente minst ti minutter med å forsyne seg for annen gang hvis man tror man kan bli overmett.. Resten av tiden har jeg vært flinkis. Spist litt yoghurt og bittelitt frukt også i helgen.

Fredag hadde jeg gått ned 300 gram, ikke allverden, men så lenge det går nedover, er jeg fornøyd. Tror kanskje det er litt mye melk for meg i all den kaffen jeg drikker, skal kutte ned på den og se om det raskar på vektnedgang. Og selvfølgelig bare ha slike helger en gang i blant. Har også vært skikkelig potte tett av forkjølelse denne uken, vært utrolig sliten, må legge meg ti hver kveld. Begynner å føle meg bedre, men er tett fortsatt.

Torsdag skal jeg til Sofie H., og får da svar på blodprøver vedr. thyroid, blodprosent etc. Får håper alt er enda bedre.. Bortsett fra vekten da, har ikke klart å komme helt 100% igang etter ferien, føler at jeg er på 80-90%. Altså ikke helt på trynet, men med forbedringspotensial. Nå er det to uker siden jeg begynte i ny jobb, så jeg håper jeg snart er mer på plass i meg selv..

THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat