Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-07, 20:23   #13
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Opprinnelig lagt inn av Villemo, her.

Hei Lindabtn!

Oki, så da får jeg smøre meg med tålmodighet altså. Det har jeg for så vidt gjort de siste to ukene med stagnasjon, men tenkte jeg måtte høre om jeg bare spiste galt. Det kunne jo være maten det feilet noe.

Kan jeg spørre hvor mye du har gått ned til sammen?

Jeg har bestilt MCT oljen. Har forstått her inne at den også kan brukes. Så da håper jeg at den kanskje hjelper meg å få i meg nok fett.

At jeg steker, stekes med masse smør/olje. Absolutt. Til og med bacon. hehe...

Takk og lykke til selv!

jeg begynte 1. juli og har til nå gått ned 8kg. er veldig fornøyd, men det var skikkeli kjipt da vekten sto helt stilleover så lang tid. da ble jeg veldig utolmodig og hadde veldig lyst til å gi opp. heldigvis at jeg fortsatte, det må du også gjøre
Men i dag har jeg desverre sprukket og nå sitter jeg her med suuuper dårlig samvittighet. men men, håper jeg kommer fort inn i ketose igjen. skal en tur til zakynthos til mandag og håper jeg kan, så godt som mulig, holde meg i ketose.
Har foressten lest mange av innleggene dine og synes de er veldig sterke. du virker som en veldig sterk person og jeg håper du lykkes med å nå dine mål, det unner jeg alle Vil gjerne ha tilbakemld på hvordan det går (du kan feks besøke meg i journalen ) vi snakkes!!!

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat