Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-04, 17:04   #22
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Ville bare si at jeg har det på samme måte som Carbokiller når det gjelder karboer, - på 20-25 går det saaaaaakte nedover - over 25 legger jeg på meg, - sikkelig irriterende. Etter 6 mnd på induksjon gikk jeg til vedvarende med litt flere typer grønnsaker og litt mer valgfrihet ........ Har ikke noe problem med å holde den øvre limiten min, verre med at hvis jeg går for langt under 20 står jeg stille igjen..... Det var den gylne grensen da. Det står om akkurat dette i boka også, - det er faktisk flere av oss med dette "problemet". Jeg er også en av dem som må telle kalorier OGSÅ, - dessverre. Ser det ikke som noe problem fremover, jeg spiser stort sett det jeg liker uansett....... på Atkins.

.........og hvorfor Atkins ? Fordi det er en livsstil .....en måte å spise på. Jeg har ikke dette som en slankekur bare, men fordi det også har bedret min fysiske helse ganske så betraktelig vil jeg fortsette.