Ville bare si at jeg har det på samme måte som Carbokiller når det gjelder karboer, - på 20-25 går det saaaaaakte nedover - over 25 legger jeg på meg, - sikkelig irriterende. Etter 6 mnd på induksjon gikk jeg til vedvarende med litt flere typer grønnsaker og litt mer valgfrihet ........ Har ikke noe problem med å holde den øvre limiten min, verre med at hvis jeg går for langt under 20 står jeg stille igjen..... Det var den gylne grensen da. Det står om akkurat dette i boka også, - det er faktisk flere av oss med dette "problemet". Jeg er også en av dem som må telle kalorier OGSÅ, - dessverre. Ser det ikke som noe problem fremover, jeg spiser stort sett det jeg liker uansett....... på Atkins.
.........og hvorfor Atkins ? Fordi det er en livsstil .....en måte å spise på. Jeg har ikke dette som en slankekur bare, men fordi det også har bedret min fysiske helse ganske så betraktelig vil jeg fortsette.