Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-04, 00:53   #16
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Det som ofte skjer når jeg er i selskap er at hvis jeg ikke tar noe så vet ikke verten sin arme råd for å finne noe som jeg kan spise. En gang så ble jeg servert knekkebrød med brunost og syltetøy istedenfor kake. Den beste løsningen er nok å ta med seg nøtter eller noe sånt.

Har dere lagt merke til hvor vanskelig det kan være å be om ett glass vann? som oftest blir de helt vanntro og sier, du har vel ikke tenkt å sitte her å drikke vann. Vi har brus altså, ikke det, hva med te eller kaffe? Neimen da skal jeg hente en øl til deg, ikke det heller, er du ikke voksen da mann..... I det siste så har jeg gått og funnet meg vann selv, selv om jeg er aldri så fremmed....

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat