Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-07, 19:32   #13
Starry Eyes
Medlem

Starry Eyes sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Bergen
Alder: 49
Starry Eyes er ny på veien

Sv: Jeg skal ha ferie fra alt men trenger litt input og tips ...

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Men personlig tror jeg du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved bevisst å planlegge en pause.

Men hva er det Torkil sier om at man bør ta en pause etter en stund? Jeg mener at det var etter tre måneder og i alle fall etter 6 mnd. Jeg har ikke boken foran meg så jeg kan ikke sjekke dette. Er det ikke noe sånt om at man etter en stund ikke vil være i ketose lenger fordi kroppen har normalisert seg etter kostholdet?
Og han anbefaler jo fedon eller Atkins etterhvert, men det er kanskje ved nådd målvekt? Jeg har jo ikke kommet helt dit ennå...
Ah...jeg vet ikke jeg men jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å 'skeie ut' igjen (bank i bordet, vil ikke jinxe ). Jeg har hatt mine uteskeiingsperioder på kur, men det har alltid vært med 'lovlig' snop (baconcrisp, Heistad sjokopudding og min elskede Cuba MaXLibre) så det har ikke hatt så mye å si. Og så lenge jeg har disse mulighetene ser jeg ingen grunn, og har heller ingen videre lyst, til å trykke i meg alskens rart...heldigvis!
Men jeg skjønner hva dere mener og skal holde meg for god til å ta 'feriepauser'...tror jeg vil bli ekstra stolt av meg selv dersom jeg klarer det

Starry Eyes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat