Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-04, 00:07   #11
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

...meeeen selvsagt var rene nøtter uten sukker best..

Stusset litt over det her med marsipan-uttalelsen hans... Mener at mamma alltid har sagt (mamma'er har alltid rett vet dere) at marsipan er noe av det værste; nettopp fordi det er så uhorvelig mye rent sukker i . Det er jo som du sier Lise, 40-60% sukker...

La oss si det sånn: Hadde noen hoiet meg frem om jeg fortalte at jeg hadde spist
50 gram mandler en dag pluss 50 gram rørsukker?
eller hadde dere syns jeg hørtes bedre ut om jeg sa jeg hadde spist 100 gram lindt 75% ? Nå bare spør jeg, altså.
Nøttene i marsipanen fatter jeg poenget med, men SÅ mye rent sukker a gitt?

Forresten er jeg MEGET glad i marsipan, så det gjør meg ingen verdens ting å få en velsignelse på at det er foretrukket fremfor andre ting - men jeg forstår det ikke helt...