Tråd: Gått opp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-07, 22:49   #11
nettan
Medlem

nettan sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Ålesund
Alder: 48
nettan er ny på veien

Sv: Gått opp!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg skjønner du kan bli litt frustrert. Og spesielt siden alle sier at dette er normalt, og ikke gi opp. Ikke alltid lett det.

Jeg har det på samme måte som deg. Jeg har holdt på i 10 uker, og gir meg ikke ennå. Jeg har en tråd som heter 10 uker på Ketolyse kur. Der kan du se hvor "lite" jeg egentlig har gått ned.

Ja jeg leste litt om deg i sted og jeg beundrer deg du er en tolmodig skjel
Man er jo litt utolmodige..skulle helst skjedd alt på en gang...
Samtidig viss man har levd som "normalt" hadde vi sikkert lagt på oss de kiloene som har gått av...
Men man vil jo se resultater.. det er jo bare slik! Syntes det var tidlig at man stagnerte..Har jo såpass mye som skal av også..
For 5 år siden så prøvede jeg for første gang lavkarbo spiste kunn egge omelett med ost ikke no annet.. ikke vitaminer heller var jo redd de inneholt karber... gjikk ned 16kilo på bare noen få uker..men kroppen min var helt nedkjørt...ble i flere år etter plaget med og "kjøre seng".. resulterte i at jeg spydde.. har vært litt skeptisk til lavkarbo etter det.. men det var bare jeg som gjorde det helt feil!
jeg skal skjerpe meg slutte og syte og se positivt på at jeg slipper og være gretten for at kroppen vil ha mer raske karbohydrater...

Flere som skriver at det kommer til og løsne seg så vi får stole på det så kommer vi i mål

nettan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat