Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-07, 16:58   #15
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva når man gjør "alt riktig" og alikavell ikke går ned i vekt???

Såklart kan du fortsette, men det er nok ikke vanlig å gå ned så raskt som oss andre som har mer enn nok å ta av. Men, i boken så står det anbefalt at den passer best for de som skal mer enn 10 kg ned.

Personlig så hadde jeg snust litt på Atkins, og fulgt opplegget der nøye med å legge til en enkelt matvare uke for uke for å finne ut om det var noe jeg reagerte på, hvis vekten min ikke rikket på seg uansett. Men, synes fortsatt det er et must å lese teorien til den dietten du skal følge, for da får du med deg sånne små tips som du kanskje ikke hadde tenkt på. (Om du skal lese Atkins, så les den amerikanske boken, den norska har så mange feil.)

Samtidig så bør en ikke drive å hoppe fra en diett til en annen, det tar tid for kroppen å snu om.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat