|
Sv: Kan man spise Lav karbo når man bruker herbalife shake?
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
Men det var jo flott.
Det var en Herbalife distributør her inne som fortalte at det er ca. 20 karber i en shake. Ut fra det er det ikke lett å kombinere med tradisjonell lavkarbo. Hvordan blir det med Steinalder dietten som ligger så lavt iki karber da ?
Eller har de andre produkter nå enn før ?
Men uansett er Herbalife pulver og ikke mat. Og her inne anbefaler vi IKKE pulver - eller shaker - som måltidserstatning. (Med et eneste unntak og det er Eurodiett foreskrevet av lege. Men selv den går man kun på en meget avgrenset periode før en gå over til Lindberg kosthold.). Ellers er det også OK med proteinshake som tilskudd om man trener mye og har behov for rask påfylling av proteiner og ikke får det man trenger gjennom maten
Jeg har ikke anbefalt noen her inne shaker, men for meg har det vært gull. Rett og slett fordi det inneholder mye vitaminer, mineraler og aminosyrer. Jeg har aldri likt frokost, selv ikke når jeg får den servert ( altså at mannen lager den) så for meg fungerer shaken glimrende om morgningen. Den er lett opptagelig og er cellulær ernæring slik at man kan nyttigjøre seg den raskt.
Ja, den er i pulver format, men det er suppeposer, sauseposer også, da foretrekker jeg heller pulver som gjør noe bra for kroppen enn ting som bare blir vomfyll. ( jeg påstår ikke at alle her inne bruker suppeposer , altså )
Shaken er vel det eneste vi spiser som er ferdig laget, og den kombinert med sunn ren mat har gitt meg livet mitt tilbake.
Hender vi blander en skje cocosa i shaken for å få mer fett.
|