Tråd: THEs dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-07, 20:00   #360
THE
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
THE er ny på veien

Sv: THEs dagbok

Er helt utslitt etter jobbuke!! Det er veldig gøy, og jeg tror jeg passer veldig godt til jobben, men er jo ikke vant til å være så konsentrert lenge om gangen. Og det er uvant å være lenge borte fra barna, men sånn er det jo engang. Har heldigvis bare 7,5 timers arbeidsdag.

Sykler til jobben, så får meg 35-40 min. sykkeltur hver dag, og det er jo ikke dårlig når hele veien hjem er oppover.

Og det er heldigvis bra kantine med salatbar og muligheter for å kjøpe laks og eggerøre, skinke, ost, etc. Trenger ikke forklare hvorfor jeg ikke spiser brød da. På den forrige jobben lurte alle på hvorfor jeg bare spiste salat... Er ikke sulten, er altfor busy til å rekke det.

Har klart meg sånn nogenlunde matmessig, men får ikke tid til å føre inn alt hver dag. Vekten har jeg ikke sjekket, men har vært fullstendig full av vann noen av dagene. Vet ikke helt hvorfor.

Idag har jeg spist: To bars, en halv pudding, en ferskendessert, to skiver skinke og en babybel, to kjøttkaker, salat, et par tre asparges, og nå er jeg jommen sulten igjen. En pudding blir det i allefall, og litt gele fra Confecta, den er mye bedre enn Heistads. Og en rute 70%, og ca. tre eller fire kaffer med melk..

Det er for lite grønt, men har vært for sliten til å gjøre noen anstrengelser i matveien.

THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat