Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-07, 16:16   #10
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Gutten min på 11 år har forandret personlighet på LK

Det er rart så mye kostholdet har å si for barn. Vi har vel mange opplevd unger som spinner når de er fulle av sukker.

Nevøen min begynte for et par år siden å begrense karbene til sine unger. Ikke noe drastisk, tror nok de spiser omtrent "vanlig" mat, men de får nesten ikke sukker i det hele tatt. Mammaen går på Lindbergh, så hun har peiling. Resultatet er at barna er rolige, blide, høflige og veloppdragne. . . Ikke at de ikke hadde god oppdragelse før også, men det er lett å glemme når man har blodsukker i hytt og vær, og er avvekslende hyper og grinete!

Foreldrene er i alle fall aldeles superfornøyde, og foreldrerollen ble plutselig mye mer behagelig, for de slipper å kjefte.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat