Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-07, 20:35   #5
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 44
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Teller dere karber hele dagen?

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Det er helt vanlig at man teller karbohydrater en uke til to. Etter det VET man hva man kan spise og man kan sjekke med urinstix av og til om man er i tvil om man er kommet ut av ketose.
De allerfleste tenker ikke så mye på maten, den blir uinteressant etterhvert som sulten blir borte, det er en av de store fordelene med ketlysekuren, man siller å regne og man har det fantastisk med energi og godt humør samt et vekttap som virker motiverende.
Vennlig Hilsen
Torkil

Jeg tror nok at for noen kan det bli litt vel mye fokusering på karbotellingen. Kommer litt an på hva man gjør det til selv i grunn.
Jeg hadde en ørliten følelse av at jeg kanskje kunne komme til å havne i et slankehelvette, og bli altfor fokusert på hva jeg puttet i meg og når, og at jeg da skulle stoppe fort som fy.
Men jeg har faktisk ikke hatt et usunt fokus på mat i det hele tatt, og for aller første gang kan jeg med sikkerhet si at jeg ALDRI kommer til å rammes av en spiseforstyrrelse IGJEN!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat