|
Sv: Gutten min på 11 år har forandret personlighet på LK
Dette var kjempekjekt å lese, og du er absolutt på helt riktig spor når det gjelder mat til gutten din. Så på min egen nevø hvordan han reagerte negativt på alle e-stoffene som finnes i ferdigmat + alt melet i form av lyst brød og boller. han ble hyperaktiv da.... Sto på hendene og spisteis eller hang i taklampa ! Da min søster ble obs på hva han reagerte på og la om kostholdet ble han en "ny" gutt ! Blodsukkeret hans hadde sikkert vært "her og der" stakkars ! Han hadde intoleranser/allergier mot den maten han spiste før.
Det samme kan jeg tenke meg har gitt utslag på din gutt. At han liker maten er jo en ekstra bonus da. men barn er kloke, de merker hva som får dem til føle seg vel og omvendt ! Mange ting barn sier de "ikke liker" kan faktisk være ting de ubevisst ikke tåler....
Imponerende flott, - han skal være glad han har en mamme som deg som tenker på hvor viktig kostholdet er for barna. Kudos til deg !!