|
Sulten jeg ... Noen som vil være så snille å se på dette ...?
Har nå gått på ketolysekuren i snart tre uker. Var 86,5 ved oppstart, og er 84,9 nå (1,70 høy).Gikk ned 1,5 kilo den første uka, men etter det har det stått heeelt stille på vekta.. Føler meg mindre oppblåst, og derfor også litt slankere, så jeg er ikke direkte misfornøyd med resultatet... MEN jeg går og føler meg sulten mye av tida??
En typisk dag spiser jeg følgende:
Frokost: Tre fire skiver spekelaks og ett eller to egg
Mellommåltid/Lunsj: Til sammen 100 gram valnøtter
Middag: Kjøttdeig med krydder og smelta ost eller ostesufle med skinke (en relativt god porsjon da..) eller kjøtt og grønnsaker
Kvelds: Ridderost e.l.
Får i meg mye fett (tror jeg) og vanligvis rundt 10-12 karber.
Spiste mer grønnsaker forrige uke, men da vekta ikke gikk ned ble jeg litt "redd" og kuttet ut mye.... 
Rører meg en del i løpet av en dag, men trener ikke noe i "tillegg".
Noen som har kommentarer/tips? Er litt redd for at jeg gjør noe feil/spiser for mye eller lite av noe..? Og jeg føler at jeg får i meg ekstremt mye kalorier (jada, gammel Grete Roede jente jeg ), men det spiller kanskje ikke noen rolle så lenge karboinntaket er ok...? Og hvorfor er jeg så sulten? Synes Torkil skrev noe i boka om at kurens "velsignelser" skulle fjerne all sult??
Som dere ser er jeg litt forvirret, og alle råd/erfaringer mottas med STOOOOR takk!! 

|