Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-07, 23:05   #13
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo vs Grethe Roede

Jeg har også PCOS, og sliter med mye av de tingene du sliter med i forhold til mat. Jeg greier ikke mye fett. Jeg har fulgt Lindberg, og er veldig fornøyd med det. Du kan spise litt potet, fullkornspaste og ris (basmati/natur) I tillegg til fedonbrød, og ulike typer knekkebrød.

Det er ikke så vanskelig å sette seg inn i Lindberg, og fordelen med lindberg vs GR når du er gravid er jo at det pga ditt stabile blodsukker blir mye bedre for babyen. Samtidig som babyen får et stabilt blodsukker, så vil du som PCOS'er også få et mye sunnere svangerskap. De med PCOS har en økt sjans for å føde prematurt, og dersom du holder hormonene så stabile som mulig, kan du unngå svangerskapsforgiftning og svangerskapsdiabetes.

Håper ICSI blir vellykket, og at du finner ut av ting ift mat osv.