Litt klaging og syting, bare!
Litt sånn på forhånd, for de som er lei av at folk klager og syter må IKKE lese det her........ Men jeg MÅ!!!!!!
Huff nå kommer sytemeldingen, er på et punkt i kuren hvor jeg kan tenke meg ALLE har vært. Sliter med vekta, sliter med hva jeg skal spise, lager alt for mye av den samme maten, fantasien er helt stoppet opp (kanskje fordi jeg er blakk og ikke får lønning før den første og tyr til det enkleste når jeg er sulten) sjesser hele tiden (selv om jeg tar pillene til rett tid), karbosuget forsvinner IKKE i det hele tatt. Har så UTROLIG lyst på brød... har prøvd å lage flere varianter av ketolysebrød, men jeg får det ikke til. Smaker kakebunn og må spises med kniv og gaffel fordi det faller ifra hverandre. Kan godt få noen tips omhva jeg gjør feil eller andre typer brød som er spiselige (vet, smak og behag) Men jeg har bestemt meg, skal ikke gi opp. Dette kan faktisk endre livet mitt. Er inne å henter inspirasjon og pågangsmot på ketolyseforumet HVER jævla dag, hele dagen. Er helt AVHENGIG. Det er sykt hvor mye hjelp det egentlig er å få her inne, men av og til hjelper det ikke bare å suge til seg info, men også å ha noen å prate med (det er vel derfor dere finnes, er det ikke??).
Har holdt på med ketolyse i 2 mndr nå, og føler jeg har vært veldig tolmodig, gått ned fra 81 til (den har faktisk vært helt nede i 73) 74,5 (varierer veldig) er veldig fornøyd, men i dag når jeg gikk på vekta var den helt oppe i 76 Føler det har litt på grunn av humøret, når jeg er deprimert går vekta opp (her sitter jeg og klager og det sitter andre der ute som har et mye større vektproblem enn det jeg har, det er ikke meningen asså) men jeg var så godt i gang
Vel vel, jeg får vel gi det en sjans til, det er verdt å slite litt for, men er veldig på det å trøstespise og gi opp om jeg ikke klarer det med en gang (tror det ligger i familien, sånn er vi alle sammen)
Men jeg savner brøøøøød!!!!!!! En saftig brødskive med masse smør og honning..... Og hva er forresten soyaprotein som man bruker i mange av brødtypene? Er det en av de "mel"typene som man kjøper på ketolyse.no??
Men må bare si det en gang til, er direkte avhengig av forumet. Samboeren min er drit lei, sitter her hele kvelden, selv om ikke det skjer noe HELE tiden, leser jeg innlegg om og om igjen for det er så moro å høre om de som kommer seg vellykka igjennom dette, og bare håper jeg også kommer dit en dag Takk for at dere ville "lytte"....