Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-07, 07:24   #72
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: One Hit Wonders

Jeg har ørti leggevarmere som jeg har strikka selv, så!

Nå får jeg garantert verbal deng her, men jeg håper leggingsene som stopper midt på leggen er et forbigående kapittel..... (iallfall i den grad det har vært i sommer -alle ALLE går med det, uææææ!)

Leste et sted om en fyr som hadde gleda seg hele vinteren til å se ungjentene springe rundt i korte kjoler, og når endelig sesongen kommer så er kjolene korte nok de, men under et hvert j***a kjoleplagg stikker det ut en totalt usexy leggings. Hihihi. Nå synes jeg det var en på kanten sjåvnistisk uttalelse, men på den annen side er jeg tilbøyelig til å være enig.
Hilsen hun som har gått i korte kjoler UTEN leggings hele sommeren gjennom (og har dermed jevnt brune legger)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat