Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-04, 00:17   #10
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Skal ikke kommentere om en blir gravid i ketose eller ikke,men en ting er sikkert. Overvektige som har problemer med å bli gravide og legen ikke finner noen fysiske årsaker,hjelper det ofte å gå ned i vekt.

Det er mange ting som får bedre plass når en går ned i vekt:-)
Til og med problemer med urinlekkasjer som er veldig vanlig hos kvinner .
Hadde selv problemer med dette,og det har blitt fullstendig bra nå som vekten nærmer seg normalen.

Akkurat dette med hormonspiral er jo litt spesielt da.
For min del kjenner jeg ingen som har orka den type spiral mer enn 1-2 år ,for de blir rett og slett dårlige av den og har bortimot ikke mens i det hele tatt.

Brukte selv spiral i ca 10 år,(før hormonspiralen kom),men etterhvert reagerte jeg så på den at jeg bare måtte kutte den ut.

Synes disse plutselige lange blødningene også er litt merkelig og tror nok jeg ville sjekka med lege.

Når det gjelder pms så forsvinner de normalt etter noen måneder på Atkins og hos meg er de totalt borte nå,jeg som før var helt umulig og irrasjonell rett før mensen tidligere. Men til å begynne med kan det hende det forverres.

Et ordak sier jo: Det skal bli verre før det blir bedre

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat