Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-07, 18:40   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Teller og veier dere alt?

Skal du ha i deg så lite som 15 karbohydrater pr dag (Ketolysekuren) er det nok tvingende nødvendig å veie/måle og telle karber. Etterhver som du blir mer dreven vil du ikke behøve å veie/måle telle så mye. Men det å stole på øyemålet, selv etter lang tid på lavkarbo, har ødelagt for mange. Selv klarer jeg ikke å ta alt på øyemål, og kontrollmåler innimellom. Da ser jeg at jeg som regel har tatt feil. Dessverre i feil retning. Jeg har spist mer enn jeg tror jeg har.

Går vekten nedover og du er fornøyd er det greitt å ikke veie mer. Men stopper vekttapet opp bør man iallefall kontrollveie. Det er mange som har fått seg noen overraskelser ja !