Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-07, 14:31   #22
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Vikingfjord icebreaker lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

lemen : sliter du også med dette?? matbutikkene her heller har ikke... er dette noe sunnmøre har startet med eller?? Måtte til ølutsalget for å få tak i lavkarbo vikingfjord.. også denne cideren uten sukker... men finner ikke karbo innhold på den... for jeg spurte de på ølutsalget : har dere noe sånn lavkarbo rusbrus.. ( passet godt på at jeg var alene!!) Da hadde de tre forskjellige.. ene var vikingfjord, grevens ( svart og grønn rutete boks) pærecider, og en musserende vin ( liiiiten flaske med FÆL smak)..... kjøpte to av alt... cideren er brukbar... men klart og tydelig var det vikingfjorden som falt i smak her i huset

Sliter er vel å ta litt hardt i. Men, skal kanskje prøve å gjøre sånn som Monix foreslo, å få en butikk til å bestille inn bare til meg, eller huske på å kjøpe inn neste gang jeg er på Moa. (De har forresten også sukkerfri tonic på Ica Maxi på Stormoa Syd.)
Var i Oslo i går, og drakk bla noen Vikingfjord Lavkarbo, og de falt absolutt i smak.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat