Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-07, 13:38   #6
olli
Nytt Medlem

Medlem siden: Aug 2007
Alder: 48
olli er på en erverdig vei

Sv: Hjelp, ny her!

Opprinnelig lagt inn av Tussi jenta, her.

Tusen takk for svar!!

Kan man ikke spise frukt på ketose kuren overhodet eller bare til og begynne med. Skjønner jo at jeg må spise mye mindre frukt enn hve jeg gjør nå, men hadde håpet jeg kunne spise litt.
Og hva med bær, kan man spise det?

Har lest litt her inne nå og det som ser ut til og bli mitt største problem blir nok alt fettet man må ha i seg.
Synes smør, fløte og alt lignende er skikkelig ekkelt.
Er glad i laks da, men blir kanskje kjedelig og skulle spise det hver eneste dag.

Jeg er også ny på dette lavkarbo opplegget. Vet ikke egentlig om dette innlegget blir "lagt inn" riktig.

Jeg har lest en bok som heter Bedre uten brød. Den var veldig inspirerende og fant ut at å følge den delevis kan passe for meg.Den fokuserer mest på helsegevinsten m lavkarbo kost, og vekttapet kommer i tillegg som en bonus. Les den!!

Jeg elsker frukt og ellers alt annet karbohydrat rikt. Så der er vel i hovedsag det min kost har bestått av tidligere, men forholdsvis magert. Jeg spiser litt fersken, nektarin, galia og honning melon. Tror det var de frukter som inneholder minst karber. Og jeg tar meg ei tynn skive brød hvis lysten er der. Alikevel blir karb innholdet forholdsvis lite. Jeg har gått ned 2 kg på 1,5 uker. Om det vil fortsette m vektnedgang vil tiden vise. Men uansett så tror jeg på at et kosthold m mer proteiner og fett og minimalt m karb er gunstig for meg .

olli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: div Svar med sitat