Tråd: Øl tur ...?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-07, 11:24   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Øl tur ...?

Pleier å ha en årlig tur til Dublin hvor det høres på myyyye musikk og drikkes myyyye øl.... (mye er ca 4-5 halvlitere, kanskje hver dag...)
Skal være der i fem dager og jeg er i ketose...

Vet ting kommer til å bli ødelagt, men HVOR mye ødelagt blir det??
Har planer om å begernse fettintaket disse dagene, tar med klibrød for å "berge" endel i matveien, drikke et glass vann mellom hver øl , danse mye og gå mye.

Ramler jeg tilbake til start eller er "bare noen rykk" bakover?

Dette har vært tradisjon i noen år og er skikkelig "mental ferie" for meg Dessuten virker det litt unaturlig og fjernt for meg å drikke rødvin på pub i Dublin

Det er ennå 6 uker til jeg reiser, så hvis jeg er standhaftig til da så kan jeg kanskje kose meg med god samvittighet hvis jeg gjør som beskrevet overfor?

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat