Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-07, 11:15   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er det farlig??

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

En ting jeg har lurt på i det siste! Har en venninne (en ganske "gammel" venninne) som var hos legen fordi hun hadde noen spm ang ketolysekuren. Pga at man skulle spise så mye fett var hun veldig skeptisk og måtte da rådføre seg. Hun fikk da beskjed av legen at hun skulle være veldig forsiktig med denne kuren pga alt fettet fordi det er mange i hennes familie som har dødd av hjerte og karsykdommer, tette blodårer, blodpropp, husker ikke helt alt hun nevte, men "sykdommer" pga mye fett i blodårene. Hennes bror har fått streng beskjed om å holde seg laaaangt unna denne ketolyse.
Ble litt skeptisk da jeg hørte dette, kan det være farlig for blodårene med alt fettet??? Vet at det er forskjell på fett, metta og umetta, har det kanskje noe med saken å gjøre?? (har lånt bort boka, så får ikke sjekka om det står noe der)

har ikke boka med meg på jobb. Men dette står det veldig mye og godt forklart om i boka. Står kanskje noe her og: www.ketolyse.no

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat