Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-04, 19:03   #7
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Ingen blir gravide av å være i ketose eller gå på lav karbo kosthold. Det finnes ikke noen forskning som støtter det. Da hadde det i tilfelle vært gode nyheter for alle de som prøver og prøver

JO! Dette finnes det forskning på! (Skal prøve å finne igjen og kopiere inn lenker). Særlig dersom man har PCO (alltid med insulinresistens) vil ketogent kosthold gi økt fruktbarhet (pga fritt testosteron, insulin og østrogen synker, mens SHGB stiger). Ved dr. Lindbergs klinikk "reklamerer" de med økt fruktbarhet, og jeg mener det var i fjor at Fedon figurerte i et ukeblad nettopp med "Mat for å bli raskere gravid".

Men jeg støtter deg i at ingen blir gravid AV KETOSEN ALENE, Nille.....

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat