Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-07, 21:51   #9
Kokosbolla :o)
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 48
Kokosbolla :o) er ny på veien

Sv: Nei nå lurer jeg virkelig på hva jeg gjør galt !!

Skjønner jenter - er jo hjernevaska til å holde meg unna fett og har en samboer som rister på hodet når jeg sier jeg får i meg for lite fett - og kikker på meg og tenker at jeg burde heller holde meg borte fra fett hahahaha......

Jeg er glad i salat - så jeg skal bli flinkere å spise det.
Men jeg trodde jeg kunne spise mais pga. det høye inntaket hvis jeg manglet 5-6 karbiser og da spiste jeg 100 gr mais. Kanskje det er grunnen til at det plutselig stoppet opp. Spiste 200 gr mais forleden dag og har tatt en skje i maten.

Men jeg skal lage sauser - dem er egentlig enkle å lage, men med en veldig aktiv krevende gutt på 8 måneder som krabber overalt så får jeg ikke sjanse til det og når jeg kan lage mat til meg selv så er jeg for trøtt til å lage til. Men nå når pappaen tar permisjon så får jeg tid til meg selv.

Hvis ingenting skjer etter en uke med salat og fettete sauser så tyr jeg til cocosa. Liker ikke kokos, men men......var det ikke noen som sa det smakte kokos ?? kokosolje......