|
Sv: Kan noen være så greie å kommentere min meny?
Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.
Jeg blir mett til hvert måltid, men gjør meg ikke stappet mett. Men jeg står opp klokken 6 og legger meg ikke før etter midnatt så jeg må spise jevnt utover dagen om jeg skal greie meg gjennom 8-9 timers arbeidsdag + et hektisk liv som alenemor før og etter jobb. Hvorfor er det dumt at jeg spiser ofte?
Ja, lager fete sauser av rømme, CF og litt fløte. Det har jeg spist hver dag til middag og noen dager tatt med rester av det til neste dags lunsj.
Men har det noe å si da? Det er jo en proteinbar som man kan spise om man er i ketose. Håper noen kan forklare meg hvorfor. Ønsker ikke å slutte med de hvis jeg ikke må (siden det er enkelt å ha i vesken).
Jeg syns ikke det er dumt at du spiser ofte. Om det er 3 eller 5 måltider fordelt utover dagen skal ikke ha noe å si.
Jeg skal heller ikke si at du ikke skal spise barer. Men jeg følger dietten etter boka, og siden det ikke er en del av dietten, bruker jeg det heller ikke.
Selv om noen forskjellige dietter kan være ganske så like, så er det noen forskjeller likevel... 
|