|
Sv: Kan noen være så greie å kommentere min meny?
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Okidoki
Bruk fete sauser ( sjampinjongsausen fra boka er nyyyydelig og er favoritt her i heimen)
Det viktigste er, syns jeg, at man spiser seg mett til hvert måltid. Da unngår man småspising.
Ang. frokost så skjønner jeg deg godt. Jeg har vært anti-frokostmenneske i alle år, men etter jeg begynte kuren, er jeg rett og slett blitt avhengig av frokosten 
Jeg blir mett til hvert måltid, men gjør meg ikke stappet mett. Men jeg står opp klokken 6 og legger meg ikke før etter midnatt så jeg må spise jevnt utover dagen om jeg skal greie meg gjennom 8-9 timers arbeidsdag + et hektisk liv som alenemor før og etter jobb. Hvorfor er det dumt at jeg spiser ofte?
Ja, lager fete sauser av rømme, CF og litt fløte. Det har jeg spist hver dag til middag og noen dager tatt med rester av det til neste dags lunsj.
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Grunnen til at jeg mener at du bør kutte ut barene, er fordi at på ketolysekuren er ikke det en del av dietten. 
Men har det noe å si da? Det er jo en proteinbar som man kan spise om man er i ketose. Håper noen kan forklare meg hvorfor. Ønsker ikke å slutte med de hvis jeg ikke må (siden det er enkelt å ha i vesken).
|