Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-07, 09:35   #18
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye går dere ned?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Lokkebiff??

Så vidt jeg vet betyr det bare kjøtt og fett og lite/ingen grønnsaker.
Det er med andre ord det samme som Skaldeman extrem - som hverken Skaldeman eller andre kan/vil påstå er særlig sunt eller godt for kroppen i lengden. Det er for ensidig kost. Det er derfor det ikke anbefales. Men det funker for noen da.... dvs. man går ned i vekt.

Går du på Ketolysekuren bør du absolutt fortsette på den da den gir bedre utgangspunkt for vedlikehold.

Understreker at folk selv velger hvordan de vil spise - det legger jeg meg ikke opp i. Og jeg har absolutt ikke noe i mot Lokkebiff, men på forumet har vi også et visst moralsk ansvar og plikt til å gi beskjed når noe ikke er sunt. Så gjør folk som de vil